.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سر مربی تیم نساجی برکنار شد

طی حکمی از سوی محمد علی قنبری مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران اسماعیل اسماعیلی از سرمربیگری این تیم برکنار و یونس گراییلی به عنوان سرمربی موقت و جدید این تیم معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی اسماعیل اسماعیلی در حالی از سرمربیگری تیم کنار گذارده شد که توانسته بود علیرغم مشکلات موجود نتایج قابل توجهی را در رقابت های دسته یک کشور کسب نماید.

اسماعیلی که در تمرین روز گذشته نساجی حضور پیدا کرده بود در خصوص برکناری خود گفت:برگه ای از سوی باشگاه به من داده شده است که در آن از من تشکر شده و آمده است از شما در جای دیگری استفاده خواهد شد.

وی با عنوان اینکه دلیل برکناری خود را نمی داند گفت وقتی با مصدومیت بازیکنها مواجه هستیم و فدراسیون امضاء آقایان را قبول ندارد و نمیتوانم با اضافه کردن بازیکن خلا بوجود آمده را پر کنم ، چه کاری دیگری میشد انجام داد؟

سرمربی برکنار شده نساجی اضافه کرد:آقایان با شعار بر طرف کردن مشکلات مالی آمدند به جای اینکه دستمزد بازیکنها را بدهند بدون گفتن دلیل بنده را برکنار میکنند.

وی ادامه داد با برکناری مشکلی ندارم ، مشکل من این است آقایان حاضر نیستند رو در رو مرا برکنار کنند ،یه روز آمدم و یک روز هم باید بروم خیلی راحت مرا برکنار کنید ، اینکه بنویسید از شما در جای دیگری استفاده خواهیم کرد دیگر چه داستانی است آن هم با نامه به من اطلاع داده شد.

اما نکته جالب در صحبت های اسماعیلی آنجا بود که گفت:بنده همچنان سرمربی این تیم هستم و اگر به صورت رسمی برکنار نشوم در تمرین فردا هم شرکت خواهم کرد و در بازی شنبه نیز حاضر خواهم شد.

همچنین قنبری مدیر عامل باشگاه نساجی نیز در این زمینه گفت:شما از مسائل پشت پرده خبر ندارید 48 ساعت صبر کنید شاید دلیل غیر فوتبالی داشته باشد ، شما مطمئن باشید شوک بهتر و مطلوبی به همه وارد خواهد شد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 بهمن 1391
خلا درست است نه خلع
نا شناس 25 بهمن 1391
سلام وعرض ادب حضور هواداران نساجی ومردم شریف مازندران درطول این مدت که اقای اسماعیل اسماعیلی سر مربی تیم نساجی شد تغییر وتحولی با این بضاعت مالی بوجود اورد وهر مخالفی را وادار به اعتراف ازعملکرد خوب خودش کرد . شما مسئولین تیم چگونه توقع دارید جز بار منفی چیز دیگر به تیم تزریق نکردید نمی دانم بر چه اساسی اینها توراس تیم قرار گرفتن . برای امسال اقای اسماعیلی در فوتبال ایران جا کم نیست من مطمئنم این تغییر برایش هدیه ای خواهد بود تا انچه که حقش هست به او برسد واین را مطمئن باشید دانش او فراتر از مربیهای لیگ یک می باشد اقای اسماعیلی فوتبال فهم هامی دانند که تیم نساجی چه گوهری را از دست میدهد به امید روزی که مسئولین فوتبال قائمشهر به ان درک فوتبالی برسند وتیم نساجی جایگاه واقعی ش را پیدا کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.